Brend koji je decenijama sinonim za kvalitet

Vizija Gorenja jeste da postane globalni inovator u segmentu kućnih aparata, te da ta inovativnost počiva na dizajnu koji omogućava jednostavan život krajnjim korisnicima

Kompanija Gorenje posluje na teritoriji Crne Gore od 1968. godine, a od 7. jula 1995. godine posluje pod nazivom Društvo za trgo­vinu, pružanje usluga i izvoz–uvoz Gorenje Podgorica d. o. o. Osnovna djelatnost kompanije jeste trgovina na veliko i malo ele­ktričnim aparatima za domaćinstvo, RTV uređajima, kompjuterima i njihovim rezervnim djelovima, namještajem, elektroopremom i materijalom, keramikom, opremom za kupatila, klima-uređajima i sličnom robom. U osnovnu djelatnost Gorenja spada i servis električnih aparata, kompjutera i klima-uređaja.

Sjedište kompanije je u Podgorici i u njemu je zaposleno sedam radnika. Razvoj kompanije Gorenje Podgorica temelji se na jasno određenim ciljevima, koji proizilaze iz vizije „postati fleksibilna firma” na svim područjima djelovanja. Sve ideje koje se ostvaruju u Gorenju osnova su za nove koncepte kojima kompanija želi da doprinese kvalitetu života u domaćinstvu i u društvu. Vizija Gorenja jeste da postane globalni inovator u segmentu kućnih aparata, te da ta inovativnost počiva na dizajnu koji omogućava jednostavan život krajnjim korisnicima.

Od 2018. godine Gorenje je dio Hisense korporacije, koja se ubraja među vodeće svjetske proizvođače elektronike i kućanskih aparata. Takva pozicija omogućava Gorenju da bude jedna od rijetkih globalnih kompanija koja posjeduje kompletan asortiman kućanskih aparata, elektronike i mobilnih uređaja. Korporacija Hisense u posljednje dvije decenije doživjela je procvat. Od male fabrike radio-aparata u kineskom gradu Ćingdao, osnovane prije više od 50 godina, nastala je globalna korporacija koja je prisutna u više od 160 zemalja svijeta i koja zapošljava više od 100.000 ljudi. Hisense kreira nove tehnološke trendove sa ciljem razvoja održivih i inovativnih rješenja prilagođenih korisnicima, kojima se u znatnoj mjeri unapređuju udobnost i kvalitet života. Svoje poslovne aktivnosti Hisense zasniva na razvijenoj distributivnoj mreži širom svijeta, naročito u Evropi. Hisense Europe ima 27 poslovnih jedinica, tri fabrike, kao i četiri centra za istraživanje i razvoj. Ova ko­­mpanija spaja brendove specijalizovane u različitim segmentima, od kojih se posebno izdvajaju četiri brenda – priznata na globa­lnom nivou: Hisense, Gorenje, Asko i Toshiba. Hisense Europe bilježi stabilan rast prihoda, na osnovu čega se predviđa da će biti među vodećim proizvođačima bijele tehnike i potrošačke elektronike u Evropi.

Proizvodi Gorenja su kvalitetni, pristupačni i pažljivo dizajnirani, o čemu svjedoče nagrade za izuzetnost u dizajnu (Red Dot i IFDesign), kojima je kompanija nagrađivana deset godina uza­stopno. U domove kupaca širom svijeta Gorenje donosi tehnološki napredne, inovativne, energetski efikasne i lijepo dizajnirane kućne aparate, kako bi im omogućili jednostavno i intuitivno iskustvo i učinili im život lakšim.

Zahvaljujući posvećenosti dizajnu, Gorenje se pozicioniralo kao trendseter u industriji, što je potvrđeno brojnim međunarodnim nagradama za dizajn, ali i dodatno osnaženo saradnjom sa svjetski priznatim dizajnerima, kao što su Pininfarina, Karim Rashid, Ora Ïto, Philippe Starck, Hisense…

U ubrzanom tempu življenja Gorenje nastoji da bude izvor pra­ktičnih ideja koje olakšavaju svakodnevne obaveze, olakšavaju život i čine ga ugodnijim. Brend Gorenje garantuje kvalitetne i pouzdane proizvode i teži da bude izvor pozitivnih promjena.
Osim što je posvećen i važan sponzorski partner rukometnog šampionata EHF EURO 2024, Gorenje je i generalni sponzor slovenačkog nordijskog skijaškog tima. Kompanija je izuzetno posvećena i fudbalu kroz oficijelno sponzorstvo prvenstva u fudbalu UEFA EURO 2024™.

(Visited 80 times, 1 visits today)