Kompanija Algoritam d. o. o. osnovana je 2007. godine u Podgorici. Bavi se proizvodnjom sladoleda, torti i kolača premijum kvaliteta. Posjeduje najreprezentativniji pogon za proizvodnju ovog tipa hrane u Crnoj Gori. U okviru kompanije Algoritam posluje pet ugostiteljskih objekata – Slatka magija, Funky Factory i tri objekta pod nazivom Dolce Mondo. Svi objekti nalaze se u Podgorici. Kompanija Algoritam svoje proizvode, osim u sopstvenim objektima, plasira i kroz veleprodaju. Algoritam sarađuje sa renomiranim crnogorskim hotelima, kao što su Splendid, Karisma, Carine hoteli, ali i sa brojnim poznatim ugostiteljskim objektima koje snabdijeva vrsnim sladoledima, tortama i kolačima.
Preduzeće Algoritam 2021. godine započelo je izvoz sladoleda na tržište Srbije, a prve godine saradnje ukazuju na to da će ta poslovna aktivnost biti veoma uspješna. Vrata tržišta Evropske unije preduzeće je uspješno otvorilo 2022. godine, kada je izvezlo sladoled na hrvatsko tržište.
Sladoled kompanije Algoritam odlikuje visok procenat mliječnih masti i visok sadržaj proteina, a kategorisan je kao super premijum proizvod. Visoko iznad uobičajenog standarda na domaćem tržištu, sladoledi Funky & Chunky donose konzumentima novo iskustvo, a vremenom i sve veća očekivanja.
Ovaj izuzetno kvalitetan sladoled sadrži i različite dodatke – komadiće prefinjene čokolade, keksa, raznih vrsta pralina i drugih slatkih iznenađenja koje preduzeće Algoritam sâmo proizvodi. Radi intenziviranja ukusa u sladolede se dodaju i sirupi, koji sve do konzumacije čuvaju primarni kvalitet sladoleda.
Posebna linija proizvoda kompanije Algoritam jeste Funky & Chunky HoReCa. Zadržali su istu sladolednu bazu kao u osnovnoj liniji proizvoda i njihovi sladoledi izdvajaju se na tržištu – kvalitetom, sadržajem masti, proteina i savremenih dodataka.
Ovaj sladoled namijenjen je ugostiteljskim objektima, hotelima i hotelskim lancima koji žele da imaju kvalitetniji sladoled i da se tako izdvoje od konkurencije. Preduzeće Algoritam je, osim po sladoledu, prepoznato i po kvalitetnim i ukusnim tortama i kolačima, koji su sa pažnjom osmišljeni da bi zadovoljili zahtjeve i najprobirljivijih kupaca.
Kompanija je nedavno počela veleprodaju zamrznutih kolača – ’a la carte’. Uz osluškivanje tržišta i potreba partnera, ova vrsta proizvoda kreirana je za hotelske lance i restorane. Omogućava se lagerovanje proizvoda, a karakteriše ih izuzetno laka upotreba i izrazito visok kvalitet.
Strateški ciljevi preduzeća jesu razvijanje brenda Funky & Chunky kao super premijum proizvoda u zemlji i u inostranstvu, kao i širenje veleprodaje. Cilj kompanije jeste i razvoj proizvoda u pintama i prodaja kroz maloprodajne lance, ali i da se osnaži sopstvena izvozna aktivnost – da kompanija dugoročno bude izvozno orijentisana, i da se minimum 51% ukupnih prihoda od sladoleda ostvari prodajom na inotržištu.
Prihodi od prodaje sladoleda na stranom tržištu, prema projektovanim ciljevima preduzeća, u srednjem roku trebalo bi da dosegnu iznos od pola miliona eura, a u dugom roku iznos od dva miliona eura. Istovremeno, plan je da sladoled bude plasiran na tržišta Srbije, Albanije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije, Mađarske, Slovačke, Češke i Poljske.